Vauva 8 kk

 Siitä onkin aikaa, kun olen viimeksi kirjoitellut kuulumisia. Nyt meidän vauva on jo yli 8 kuukautta vanha ihana veijäri. Arki on oikein mukavaa hänen kanssaan. Hän on utelias ja sosiaalinen vauva, joka tykkää ihmisistä kovasti. Nyt mieheni on hänen kanssaan leikkipaikassa, kun minä olen täällä kotona flunssan takia. Kävin tänään koronatestissä, sillä täytin oireeni omaolo.fi:ssä, jossa kehtettiin menemään koronatestiin, vaikka oireeni ovat lieviä, lähinnä nuhaa ja yskää. En kuitenkaan saa poistua kotoa ennen kuin olen saanut koronatestistin tuloksen, joten olen nyt kotona yksin ja pitkästä aikaa päätin vähän lueskella blogeja:) Se olikin mukavaa, joten ajattelin kirjoittaa vähän meidänkin kuulumisia. 

Meidän vauva oppi 6 kk iässä ryömimään, ja siitä meni vaan muutama viikkoa, niin hän jo konttasi. Eikä siitäkään mennyt kuin pari viikkoa, kun hän jo nousi seisomaan. Me joudummekin nyt katsomaan hänen peräänsä, kun hän nousee seisomaan ties missä, ettei hän kaadu tai vedä telkkaria päällensä. Mutta on kyllä mukavaa, kun hän liikkuu nyt itse niin paljon ja tutkii kaikkea. Hän myös pärisyttelee ja köhii hassulla tavalla. 

No nyt mies ja vauva palasivat kotiin, joten päätän tämän postauksen tähän. Kirjoittelen ehkä myöhemmin lisää.  

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Raskausajan ruokavalio ja ravintolassa käynti

Rv 14+3

Vauvakirja ja muita hankintoja vauvalle